lauantai 18. kesäkuuta 2011

Kun ei KYHäilyt riitä niin päätin ottaa osaa myös Kyjyyn;)

Päätin sitten kokeilla onneani myös Kyjyn puolella;) KYHäilyt sujuvat ihan hyvin ja haasteita pitää elämässä olla, eikös vain? :D

Tietokonenero nukkuu vielä, joten tästä alla olevasta kuvasta ei pääse mihinkään, sivun reunassa olevasta kyjy linkistä kyllä:) Ja suoraan tästä.


Kiitos teille kaikille jo arvontaan osallistuneille! Vielä on aikaa siihen ottaa osaa:)

Tänään lähtee kaksi lapsista maailmalle, mummun ja papan hellään huomaan! Meillä on siis tiedossa varsin hiljainen viikko;)

Ihanaista viikonloppua teille kaikille:)

18 kommenttia:

  1. Minäkin lähdin kyjyyn mukaan. Aikaisemmin en olekkaan osallistunut noihin kyhäilyihin, mutta tähän lähsin kokeilemaan :) Hauskaa on jo tuo suunnittelu ja lankojen etsiminen. Hyvä tekosyy taas hiplailla varastossa olevia lankoja.

    Nautiskelkaa hiljaisesta viikosta, nekin on mukavia aina joskkus. Tosin itse olen kuin ö aapisen laidalla ja ihmettelen hiljaisuutta, enkä osaa tehdä sen kummempia kuin neuloa :D

    VastaaPoista
  2. Muakin huvittaisi tuo kyjy, mutta olen vielä harkitsevalla kannalla. Vaikka siinä on kyllä mukavasti aikaa ja mitäpä sitä muuta syksyisinä sadeiltoina mieluummin tekis kuin nököttäisi sohvan nurkassa lankakerien keskellä.... Onneks on vielä hiukan aikaa ilmoittautua, kun en vaan uskalla/osaa päättää. En ole ikinä aiemmin osallistunut mihinkään tällaisiin. Ja muutenkin, olen aika noviisi vielä neulomisen ja virkkauksen suhteen. Kiinnostuin näistä hommista vasta muutama vuosi sitten ja kun itse opettelee tekemään, se on aika hidasta hommaa.

    VastaaPoista
  3. aika kiva idea, mutta liikaa töitä....

    VastaaPoista
  4. Minäkin lähdin mukaan kyjyyn, vaikka KYH töistä on vasta kaksi valmiina, niin kiva aloittaa yhtä aikaa vielä 24 lisää. Kaikkea sitä ihminen itselleen järjestääkin :)))))
    Mutta onneksi Kyjyssä on pitkä aika valmistaa niitä töitä.

    VastaaPoista
  5. Minä en pysty nyt Kyjyyn . Vaikka tää KYH on sujunut, epäilen, että pitää pitää aloitustaukoa!

    VastaaPoista
  6. Mie oon miettinyt myös tuota kyjyä, mutta taidan jättää väliin. En mä sais niitä valmiiksi. ja nyttenkin, kun miettii tuota kyh-listaa, niin oon tullut sille päälle, että enhän mä niitä kaikkia suunnittelemiani töitä haluakaan tehdä.. ja sit kysymys kuuluukin: Mitä mä sitten teen :D

    VastaaPoista
  7. Aina on oltava joku hullutus meneillään, millä itseänsä ruoskii eteenpäin :) Kyhystä Kyjyyn minäkin.

    VastaaPoista
  8. Onnea Kyjyyn! Suunnittelu onkin se hauskin puoli :)

    VastaaPoista
  9. Onnea KyJyyn! ;) Suunnittelu on kyllä yksi hauskimmista vaiheista, minulla tosin on liikaa ideoita.. postaan ne piakkoin :D

    VastaaPoista
  10. Voih, linkkisi perusteella sorruin minäkin KyJyyn. KYH sentään tuntui liian suurelta haasteelta.

    VastaaPoista
  11. Tsemppiä KyJyyn, mulla on se vielä mietinnän alla. Katson ensin miten tämä KYH luonnistuu :)

    VastaaPoista
  12. Simpura: Musta tuntuu, että mulle sopii nää tempukset, san noita töitä valmiiksi asti;)
    Nautiskellaan:) En minäkään mitään erityistä osaa tehdä, mutta jospa saisi vaikka kyjy langat kaivettua esiin:D Ajattelin etten osat lisää lankaa vaan käytän jo olevia!

    Maria: Nämä tempauksethan on siinä mielessä hyviä, että kukaan ei rankaise vaikka ei saisikaan valmiiksi asti:)

    Katju: Voi harmi:(

    Smirgeline: Onko meidän elämä tylsää? :D Juu, minä odotan ensimmäistä kommenttia sohvan valloituksesta;) En voi pistää piiloon noita aloituksia, hukkuu vaan...

    Auli: Aloittaminen ei ole minulle ongelma:D Katsellaan joulun aikaan montako ufoa on jäljellä:D

    Red Dragon: Minullakin on KYH lista vaihtunut päivittäin. Enää muutama aloitus listalla aloittamatta, saa nähdä muuttuuko vielä;)

    Sude: Juuri näin:D

    Heffaklumpen: Näin juuri! Suunnitelmat on hyvällä mallilla, liikaa olisi töitä tulossa listale... En vaan tiedä mistä karsisin.. Hmmm:/

    Roina: Kiitos samoin:) Sama vika, en tiedä mitä karsisin... Aika isoja prijekteja minulle on tulossa, pelottaa jo valmiiksi:D

    Mervi: Hih, joskus minusta on siis "hyötyä" :D

    Mari: Kiitos:) Rohkeasti vain mukaan! :)

    VastaaPoista
  13. Tsemppiä kyjyilyyn! :) Mä en oo uskaltautunut mukaan, kun ois tarkoituksena tän vuoden puolella vielä tehdä suht suuritöisiä neuleita.

    VastaaPoista
  14. Tämä kuukausi on ollut niin vaikea, että onneksi en lähtenyt KYH:n mukaan. Mutta kyjy kuulostaa sellaiselta että sinne taidan itseni ilmoittaa, hetken kuitenkin vielä harkitsen....

    VastaaPoista
  15. Kyjyyn osallistuin myös mä saas nähdä miten tahvon käy hienot on suunnitelmat mutta myös pessimistiset ajatukset ottaa välillä vallan...

    VastaaPoista
  16. notto: Kiitos:) Mulla on niin hurjat suunnitelmat tuon kyjyn suhteen, että pitäis valmistua muutama suuritöisempikin juttu :O

    Sari: Kyjy on kyllä "ystävällisempi" vaihtoehto:) Enemmän aikaa aloitella ja enemmän aikaa tehtailla!

    ertzu: Hyvin se sulta sujuu, kun oot niin hurjan nopea neuloja! :)

    VastaaPoista
  17. Tekisi kyllä vähän mieli osallistua tuohon Kyjyyn, kun se on tuollainen pidemmän ajan tempaus. Onnistuisin kyllä siitäkin repimään stressiä, joten täytyy vielä harkita.

    VastaaPoista
  18. ArualMaria: Mukaan vaan, leikkimielellä:) Jos tekee sellaiset aloitustavoitteet, että tietää ne selättävänsä niin ei tule edes sitä stressiä:) Minä taidan tavoitella kyllä kuuta kun katselee aloitushahmotelmaani... ;)

    VastaaPoista