sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Tunnustusta, miten mukavalta se tuntuu:)

Sain tunnutukset Tintiltä ja Heidiltä Kiitos kaunis teille molemmille:) Olen ihan otettu tästä!



Tämä on kiva tunnustus kun ei tarvitse tunnustaa mitään;)

Minä puolestani haluan antaa tämän seuraaville:

Neule-Kirpulle
kotiäidille
Simpuralle
Päiville
Sirpalle

Monen monta muutakin blogia olisi ollut, joille tämän mielelläni olisin antanut! Mutta tänään mennään näillä:)

Bloggerin ongelmista johtuen on kommentteja kadonnut! Höpinää kirjoituksenikin oli pois jonkin aikaa kokonaan, se onneksi sentään palasi, mutta ilman kommentteja.. Myös Arvaus kirjoituksestani on hävinnyt pari kommenttia! Kurkkahan onko juuri sinun kommenttisi hävinnyt ja arvaa uudestaan:)


Eilen oli kiva "perheestävapaa" ilta. Meille kokoontui 6 naista ja olin pyytänyt yhtä kaveriani pitämään meille korukurssia kolmeksi tunniksi. Itse sain tehtyä kaksi kaulakorua, kolmet korvikset ja yhden rannekorun. Minulla ei ollut kameraa käytettävissä, kun se oli esikoisen mukana isoslerillä. Omista koruistani laitan kuvaa näytille kunhan kamara esikoisen kera palaa kotiin, muiden koruista ei valitettavasti kuvia minulla ole. Kauniita koruja kyllä kaikki tekivät:)

Kohta lähden tästä esikoisen isoseksi siunausta katsomaan (meinasin kirjoittaa itkemään;)) Mutta varmaan siis jo tänään tulee näytille korukuviakin. Muuten on kyllä käsityörintamalla erittäin hiljaista... Enää ei töki, mutta en vaan ehdi:D

Mukavaa sunnuntai päivää kaikille!

4 kommenttia:

  1. Voi kiitos Lila, olen otettu minäkin :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Lila!!

    Olen ollut angiinassa ja korkeassa kuumeessa monta päivää! Onneksi eilen jo lääkkeet alkoi purra ja sai katsoa Leijonia :)
    Pitää yrittää saada kiinni mistä on netissä jääny paitsi!! :)

    VastaaPoista
  3. Olkaapa hyvät ihanat naiset:)

    VastaaPoista