sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Tahti pysyy hyvänä;)

Tänään sain Helmikuusta kesäaikaan tempauksessa kaksi työtä valmiiksi! Hyvä minä;) Tosin toinen noista oli salomoninsolmuhuivi ja ne valmistuvat tosi nopsaan:) Siskokin saa pipon lämmittämään päätään joko kun seuraavan kerran tapaamme tai sitten turvaudun Itellan palveluihin. Ikävä on kyllä kova ja olisi ihana nähdä kyllä ihan livenäkin lähiaikoina!



Minä oikeastaan tykkään tästä tempauksesta kovasti! Aluksi olin vähän skeptinen ja ajattelin että olen ihan hullu kun lähden tähän mukaan, mitään en saa valmiiksi kuitenkaan. Mutta nyt huomaan, että päättelen työt heti kun ne valmistuu, niin saan kirjata työn valmiiksi;) Eli tämä tekee oikein hyvää tällaiselle laiskalle päättelijälle;) Ja realistina aloitan töitä, jotka eivät vie liikaa aikaa valmistuakseen.

Sny kierroskin hyrähti käyntiin. Mietintämyssy on käynyt kovasti, että minkälaisen paketin laitan matkaan ensimmäisenä. Se alkaa pikkuhiljaa hahmottua:) Toivon, että onnistun valinnoissani..

Huomenna on tiedossa kiva päivä:) Olen lähdössä Tallinnaan oikein hyvässä seurassa!

6 kommenttia:

  1. Tosi hyvin sulla menee, oot ihan aikataulussa.
    Hauskaa Tallinnanmatkaa huomiselle.

    VastaaPoista
  2. Tosi antoisaa Tallinnan matkaa ja runsaita lankaostoksia !( Saapihan sieltä toki muutakin ostella) :)

    VastaaPoista
  3. Smirgelin: Kiitos:) Yllättävää, että olen suunnilleen aikataulussa:)

    Sude Kiitos:) Lankoja, puikkoja, nappeja ja muuta tarpeellista olen menossa ostamaan;)

    VastaaPoista
  4. Sä oot niin kone! Mä oon jälleen keskittynyt siihen, missä olen hyvä eli aloittamiseen =) Kaksi pikku nuttua olis kasaamista vailla valmiina, mutta edes tämä tempaus ei auta siihen, että inhoan sitä kasaamista =( Josko yrittäis tänä iltana sitä toista edes edistää...

    VastaaPoista
  5. Rohkea (ja reipas) olet kun tuollaiseen tempaukseen olet mukaan lähtenyt. (Mutta mitä nämä salomoninsolmut on? Ihan uusi juttu tietämättömälle...)

    Hyvää matkaa Tallinnaan. Toivottavasti löydät etsimäsi ja pidät hauskaa samalla :D

    VastaaPoista
  6. Krista: Kone ja kone, heh! Mä vaan tykkään tehdä käsitöitä:D
    Siks mä teenkin kasaamattomia juttuja, kun inhoan kasaamista ja päättelytä! Onneksi sukissa ja huiveissa ei jää kun ne kaksi päätä pääteltäväksi;)

    SNY: Kiitos:) Rohkealta välillä tuntuukin;) Reippaudesta en tiedä:D
    Salomoninsolmuihin löydät ohjeen vaikka täältä: http://plaza.fi/ellit/kasityot/modan-neulekoulu/opi-tekniikka/salomonin-solmu
    Matka oli kiva, mutta jaloissa tuntui! Ja saaliskin oli kiitettävä;) Hauskaakin oli, nauraa sai:)

    VastaaPoista