sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Terveisiä Tukholmasta!

Kävimme tuttavapariskunnan kanssa Tukholmassa, perjantaina lähdettiin ja tänä aamuna tultiin takaisin. Oli minulla kutimetkin mukana ja sain jopa yhden sukankin valmiiksi;) Eli arpajaisiin olen saanut tehtyä 1,5 paria sukkia;) No valmistuu tuo toisen sukkaparin parikin varmaan viimeistään huomenna. Huiveista en tiedä... Mutta en jaksa stresstakkaan asialla;)

Mutta siis Tukholmaan:) Käväisimme vanhassa kaupungissa, ja näin yhden putiikin ikkunassa sen mitä metsästin! Minua niin harmitti viime kesänä kn en saanut Victoria ja Daniel mukia, itse emme käyneet Ruotsissa silloin. Mutta salaa toivoin, että tällä reissulla tärppää ja niin kävikin:) Eli minulla on nyt ihan oma kuninkaallis-muki!



Pienistä asioista sitä ihminen tulee onnelliseksi, hih!

Mukavaa sunnuntaita kaikille! Palailen ensi viikolla neulekuvilla taas:)

3 kommenttia:

  1. Toivottavasti oli kiva reissu ja tosi nätti muki! :)

    VastaaPoista
  2. Mukavaa, että löysit mitä haitkin:) Nuo pienetkin reissut piristävät kummasti.

    VastaaPoista
  3. Roina: Oli meillä kiva reissu:) Minä olen ihan hurahtanut noihin kuninkaallisiin, varsinkin Victorian ja Danielin onni häissä oli ihanaa katseltavaa. Ikuinen romantikko siis olen;)

    Zelda: Kiitos, olen kuule tosi onnellinen kun vihdoin sain tuon mukin. Arvaa saako siihen muut koskea ollenkaan;)?
    Reissu piristi ja väsytti! Piristi olla ihan aikuisten seurassa, mutta väsymys valvomisesta on tosi valtava... Aikaisin nukkumaan tänään:)

    VastaaPoista